Måndag

Shit, det är tur att jag inte är sämst i stan på att blogga iaf :P haha

Jaja, idag har jag en riktig snygg-dag ! Känner mig riktigt het, alltså . Älskar min nya skjorta/klänning jag köpte i Göteborg när jag var där i fredags ! Måste tacka min vän Gabby för att hon tvingade mig att köpa den, jag var lite tveksam till den nämligen . Men nu är det nog fasen det snyggaste plagget jag äger ! :)
Skärpet köpte jag också i fredags, på Bikbok . När jag kom hem upptäckte jag dock att det var trasigt, fanns liksom ingenting att knäppa med . Hade vi haft bikbok här i stan så hade jag självklart gått och bytt det, men att åka till gbg för att göra det kändes inte så lockande . I såna klägen är det bra att ha en händlig pappa, han fixade det i ett nafs ! :) Lite mutter och skruv så var det som nytt igen :)


Dags att klippa luggen kanske ? :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0