Onsdag

Imorses åkte löshåret i, efter att jag fått en liten panikattack över hur kort och hemskt mitt hår är . Ena dagen är jag jättenöjd med det, andra dagen vill jag bara att det ska växa växa växa !!!


Så jaaa, tacka vet jag löshår vissa dagar !

Idag då ? Har inte gjort många knop . Försökt strukturera upp min ekonomi lite eftersom jag fått reda på att jag förmodligen är arbetslös efter nyår . Surt värre !
Så hade tänkt att jag skulle hålla extra hårt i mina slantar nu, men det är så mkt jag vill göra denna månaden ! På tisdag åker jag förmodligen till Stockholm för att se Djurgården - Modo . Inte bestämt än, men det lutar åt att det blir det . Sen vill jag väldigt gärna åka upp till Örnsköldsvik den 17 också, om det blir en avtackning av Magnus Wernblom (som valt, till min stora förtvivlan, att lägga skridskorna och klubban på hyllan) i samband med matchen mot SAIK . Och det lär ju inte bli gratis direkt . Men vi får se ... Om det blir en avtackning så lär biljetterna ryka fort som fasen ...


Avslutar med en liten snutt med Wernblom . Jag är inte den som förespråkar våld, men ni som är någorlunda insatta i hockey vet att Jämtin förtjänar det ;) alla gånger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0