Glufs

Jag ligger här nedbäddad i sängen med laptopen i knäet och tröstäter Neverstop . Egentligen försöker jag att inte äta godis, snabbmat osv på veckorna . Men med tanke på hur jag måtte igår natt så tyckte jag att jag var värd det .
Men ärligt talat så känns det inget bättre, och det är inte ens någe vidare gott ... Om inte choklad kan hjälpa, vad hjälper då ? En flaska vin och goda vänners sällskap, skulle jag gissa på .

Nått som piggar upp är iaf att jag var och hämtade ut min biljett förut . Hv71 - Modo på lördag ! Längtar riktigt mycket .




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Oh ja ; ) Milt uttryckt!

2008-10-24 @ 02:04:37
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0