Torsdag

Mår bättre idag . Det är alltid nätterna som är värst, eller hur ? Alla som nån gång fått sitt hjärta stampat på vet att nätterna är värst ...

Jaja, händer idag då ? Inte mycket alls . Funderar på om jag ska gå ut ikväll . Men mjäää, jag vet inte . Får se .
Väntar på att mina kära mor ska komma hem med posten, hoppas att ett par skor jag köpt på tradera har kommit idag . Fast det har jag hoppats hela veckan, ååh vad jag hatar när folk tar lång tid på sig att skicka saker . "Jag har haft jättemycket att göra, men jag lovar att skicka dom imorgon !" . Hur lång tid tar det att lägga ett paket på posten egentligen ? Inte lång tid alls, om du frågar mig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0