Cuts like a knife

Inatt är en såndär natt . Då jag gråter helt okontrollerat över S . En sånhär natt har jag inte haft på säkert två månader . Jag trodde faktiskt jag kommit över honom .

Men vad ett par bilder kan påminna en om gamla minnen , Vad lite facebooking kan skära i hjärtat ... Och framför allt, vad en person kan ha makt över ens känslor .
Jag har mått så jävla dåligt över dig, ska det börja nu igen ? Jag tvivlar starkt på att jag orkar gå igenom all dendär skiten igen .
Det värsta är ändå att du fick mig att hoppas ett tag ... Låtsades du bara då ? För jag förstår inte hur man bara kan vända så över en natt . Jag trodde faktiskt .

jag har saknat ditt skratt 
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går

det har tidvis gått bra
tidvis har skakandet lagt sig
ibland har jag vaknat på morgon
och gjort det jag ska

men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst

somliga dar
tar jag in vad jag hör
det går kvällar ibland när jag inte
ens undrar vad du gör


Du och din charmiga norrländska ska aldrig, ALDRIG få charma mig igen !
Det jobbiga är att jag tror att du kommer vara min Mr Big . Att du kommer va den jag alltid springer tillbaka till vid minsta lilla vink . Och sedan krossar du mig . Gång på gång .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0