Vilken jävla kväll

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ?

Konserten började 21.00 med förband . Kul bara att förbanden spelade typ 1 miljon låtar (kändes det som) var ... Mitt tåg gick hem 23.02 vilket resulterade i att jag hann se exakt ingenting av Lasse Lindh ! Kändes lagom värt att åka 30 mil för det, yes !

Jaja, bara att ta nya tag 31 oktober då han spelar i Linköping, alternativt 4 november i Stockholm .

Bättre än såhär vart det inte:



Höjdpunkten på denhär dan var iaf när jag blev uppraggad av en kille från telenor på centralen i gbg ... Han tog mitt nummer för att kolla upp lite grejer på mitt abonnemang ... Sen när jag skulle gå så frågade han lite försktigt "Duuu, får jag behålla dethär numret ?" Haha, sen om det är nått han kör med alla tjejer det återstår att se ... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0